Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 12


Duminica, 28 februarie, 2012, Portugalia

O noua provocare 1


Dupa micul dejun m-a dus spre grajduri, nu foarte departe de casa, am petrecut cateva ore frumoase, plimbandu-ne pe pajisti care incepeau sa inverzeasca incet incet. Am avut noroc de vreme buna. DM se pare ca nu avea costum de golf, ci de calarie, si nu pot sa spun decat ca ii statea al naibi de bine.

Am vorbit mult, dar cumva am reusit sa evit subiectul despre camera ciudata, sau poate si el a incercat si ne-a iesit amandorura. Cumva cam stiam ce pot si ce vreau, eram curioasa, dar nu stiam cum sa-i spun. Nu obisnuiesc sa descriu sexul cu voce tare, chiar daca asta inseamna ca partenerul meu trebuie sa ghiceasca. Cand am terminat plimbarea si ne-am schimbat in haine lejere, era deja ora pranzului, masa ne astepta calda pe masa, impreuna cu un vin rosu. Un lucru e sigur, pe mine m-a ghicit cu vinul, rosu e preferatul meu. Si cred ca am incercat sa sting gandurile despre camera cu prea mult vin, sau macar sa nu mai am emotii sa vorbesc despre asta, la sfarsitul mesei eram la al 3-lea pahar.

Incercam sa imi creez un discurs in minte, unde sa ii spun cam ce as vrea, cam care-mi sunt limitele, si se pare ca m-am concentrat prea tare, ca a observat ca ceva e in neregula cu mine.

"-Nu trebuie sa facem nimic, daca nu vrei! Nu are rost sa te stresezi atat!"
Am ras si m-am lasat moale in scaun "-Cred ca problema nu e ca nu vreau, ci ce vreau, cat pot, si cum sa cer, cand nu stiu ce sa cer!"
"-Asta n-ar trebui sa te streseze acum, putem sa ne adaptam situatiei in momentul respectiv. Pot sa te las sa te uiti la toate jucariile si sa-ti alegi doar ce vrei tu, putem sa nici nu le folosim, pentru lucrurile care nu implica jucarii, ca muscatul, plesnitul, trasul de par, te voi intreba inainte de orice daca ma lasi, si cat de tare pot sa musc, plesnesc, trag. Nu stiu daca iti poti imagina dinainte cum va decurge partida, si sincer sa fiu nici nu cred ca e excitant sa stii ce te asteapta."

Trebuie sa recunosc ca incercand sa-mi imaginez cum ma musca, plesneste, trage de par, m-a excitat si incepusem sa ma mai relaxez si sa am altfel de emotii. Nu mai eram nervoasa, pe langa curioasa, eram si nerabdatoare.

"-Ok, si daca la un moment dat mi se pare ca e prea mult, cum iti spun sa te opresti, sau sa o lasi mai moale?"
"-Pentru asta exista un cuvant cheie, numai sa te asiguri ca nu-l uiti, e foarte important, insa nu cred ca o sa fie cazul, cuvintele cheie sunt pentru situatii extreme!"
"-Ce cuvinte ai folosit pana acum?"
"-Fara nicio suparare, dar sunt in portugheza, si nu cred ca te-ar avantaja! Putem alege unul in romana sau engleza, dar tre' sa te gandesti la ceva care sa fie usor de zis, ca s-ar putea ca respiratia ingreunata sa te incurce sa-l spui."
Atatea detalii deja ma infierbantau, dar as fi vrut sa aleg un cuvant care sa ne reprezinte, asa ca am ales "mister", nu era greu de retinut avand in vedere ca era aproape de apelativul "domnul meu" pe care-l foloseam pentru el, si mi se parea potrivit.
A urmat o pauza de tacere, asa ca am spart-o. "-Cand mergem in camera sa-mi aleg?"
S-a ridicat instant zambind pana la urechi "-Acum!". si mi-a intins mana sa-l urmez. Se pare ca vinul imi inmuiase un pic picioarele fara sa realizez, asa ca am fost recunoscatoare ca era langa mine.

Ajunsi in camera, simteam cum incep sa am emotii din ce in ce mai mari. DM nu punea deloc presiune pe mine, dar eu ma simteam obligata sa aleg ceva. M-am apropiat de cuierul in care erau tot felul de biciuri si "bate", l-am luat pe cel cu multe franjuri de piele, m-am intors catre el, parea mirat, si l-am intrebat daca doare.
"Depinde de cat de tare vrei sa dau. Poate sa nu doara deloc!"
Il asez pe patul rosu si continui cautarile. Intr-un sertar gasesc niste catuse si mai multe vibratoare, diverse marimi, forme. Apuc catusele si imi face cu ochiul un vibrator mov, micut, il iau un pic rusinata. In alt sertar gasesc o pana, ma gandesc ca sigur n-are cum sa ma raneasca cu ea, o iau impreuna cu o esarfa de legat la ochi. Ma mai uit in jur, dar celelalte par prea dureroase asa ca sper ca sunt de ajuns pentru inceput.

Vine mai aproape de mine, pana acum statuse mai langa usa, si examineaza ce-am ales. "-Hmm, pot sa schimb astea....", ia catusele, se duce cu ele langa sertare, scoate de acolo niste bratari din piele "...cu astea? Sunt mai putin dureroase."
"-Sigur! Mai crezi ca trebuie sa adaugi si altceva?"
"-As mai pune o pereche de catuse mai mari, pentru picioare, si asta.", si-mi arata un fel de paleta.
"-Daca crezi ca nu e prea dureros..."
"-Dorinta mea nu este sa te ranesc, n-o sa ajungem niciodata acolo!"
"-Ok, si acum ce facem?"
"-Pai putem ramane aici! Sau putem s-o lasam pe mai tarziu!"
"-As vrea sa fac un dus inainte!"
"-Pot sa-ti pregatesc cada, daca te-ar ajuta sa te relaxezi. Nu ne grabim!"
"-Hmm, sa nu dureze prea mult!"
"-Crezi ca o sa iti schimbi parerea pana iesi?"
"-Nu, dar si eu ard de nerabdare, nu numai tu!"
"-Nici nu stii cat ma bucur sa aud asta!", se apropie de mine, imi tine fata in mana dreapta, si cu stanga ma apuca de mana. "-Stiai ca astept sa fac asta de cand te-am vazut? Pot sa te sarut?"
Nu i-am mai raspuns, m-am apropiat de el si m-am ridicat un pic pe varfuri, s-a aplecat si ne-am sarutat pentru prima oara. Jur ca imi doream sa nu mai fac nicun dus. Mi-am luat mana din mana lui si i-am pus-o pe fund, tragandu-l spre mine. M-a apucat si el de fund cu mana libera si a ciupit usor.
Dupa cateva secunde lungi ne-am dat drumul. M-a mai privit un pic apoi a iesit din camera sa pregateasca cada.

Cand a fost gata, mi-am luat doar un halat pe mine, m-am dus la DM si l-am tras dupa mine in baie.
Mi-a zambit si m-a lasat sa-l dezbrac incet, ajutandu-ma din cand in cand. Trupul lui, perfect lucrat, si cu ten masliniu ma facea sa pulsez in interior. I-am dat tot jos, iar cand am ajuns la boxeri vedeam clar ca incepuse sa-i placa. "-Cu astia te descurci tu, m-am intors cu spatele la el si mi-am dat jos halatul. In spate aud un "Mmmm" de placere. Bag un picior in cada apoi ii simt mainile pe coapsele mele si incet luandu-ma in brate. Corpul cald si erectia imi faceau trupul sa vibreze. Imi pune o mana pe spate si ma apleaca usor, apoi imi baga penisul intre picioare dar fara sa intre. Zonele sensibile imi erau doar atinse si pulsau incet. Apoi ma ridica si cu o  mana ma lipeste de el, punandu-mi mana pe un san, iar cu cealalta ma inconjoara pana ajunge intre picioare, fara sa actioneze in vreun fel. Se apleaca un pic si imi saruta lobul urechii, apoi imi sopteste "-Vrei sa incepem aici?"
"-Ce-ar fi sa o facem prima oara aici, si a doua oara acolo!"
"-Nu stiu daca rezisti de 2 ori!" imi raspunde amuzat.
"-Pe pariu?"
"-Daca pierzi, iesi cu mine la cina, si pui pe tine numai ce iti dau eu."
"-Si daca pierzi, mergem intai sa-ti cumpar ceva, apoi iesi cu mine la cina in ce iti spun eu sa te imbraci!"
"-S-a facut!", imi musca incet lobul urechii si ma ridica in brate bagandu-ma cu picioarele in apa.

Isi pune protecti, apoi intra si el si ma aseaza in bratele lui cu apa pana in dreptul pieptului. Ma ridica incet de mijloc si ma aseaza incet pe el pana ce intra cu totul in mine. Scot un oftat de placere si ma las pe spate, lipindu-ma de pieptul lui. Era puternic, iar apa ma facea mai usoara, asa ca ma ridica si ma lasa doar cu mainile. Cu stanga imi stimula clitorisul si cu dreapta ma strangea usor de sanul stang. Fiind atat de aproape de el ii simteam respiratia pe gatul meu, a inceput sa ma sarute si sa ma muste incet de umar si gat. Imi sopteste in ureche: "-Sa nu uiti cuvantul cheie!", apoi continua sa ma muste din ce in ce mai tare. Nu pot spune ca muscaturile erau tari, erau dureroase intr-un mod placut, si cu fiecare muscatura ma penetra, lent, adanc si sacadat. Nu am avut nevoie de cuvant. Dupa minute in sir de muscaturi si extaz, avand orgasm dupa orgasm, parca la fiecare muscatura, mi-a tras capul pe spate apucandu-ma de par, dar nu atat de tare incat sa ma deranjeze, apoi a terminat si el.

Spuma aproape se terminase, eu aproape adormisem, asa ca a dat drumul iar la jacuzzi, isi pune niste sampon in maini si ma spala pe cap, facandu-mi si masaj, si era asa bine ca mi s-a facut somn. Ma intorc cu fata la el, iau ce cred ca era gel de dus si incep sa-i masez pieptul. Cand terminam si ne clatim, ma simt asa de rasfatata. Ma sterge cu un prosop, imi da halatul pe mine si ma ia in brate asezandu-ma pe patul din dormitorul de rezerva. Pot spune ca nu ma mai puteam gandi la nimic, iar ochii de abia mi-i tineam deschisi. Am adormit instant, dar m-am trezit cateva ore mai tarziu, constienta probabil de locul unde ma aflu si de faptul ca el nu era in pat.

Cand m-am dus sa-l caut il gasesc in bucatarie mancand cereale cu lapte, o imagine la care nu ma asteptam. Avea doar o pereche lejera de pantaloni si bustul ii era gol, chiar si mancand cereale arata sexy.  Ma apropii de el, si lasa castronul pe masa ca sa aiba mainile libere sa ma poata lua in brate. Imi da parul dupa urechi si ma mangaie cu degetul mare de la tampla la obraz si buza de jos. Ii iau palma si i-o sarut, apoi il trag dupa mine.

"-Unde mergem?", ma intreaba curios, dar ma urmeaza fara impotrivire.
"-Nu vreau sa pierd pariul!"
"-Oh, cred ca deja l-ai pierdut!"
Rad amuzata "-Discutam maine detaliile!" si ne indreptam spre camera cu surprize.

-Sfarsitul primei parti-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu