Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 3

Marti, 30 decembrie, 2008, Portugalia

Remix

Perioada asta a anului este una foarte aglomerata, ceea ce inseamna si mai multe baccisuri, asa ca nu ma plang. Doar timpul nepetrecut langa C. ma intristeaza. Dupa Craciun am avut o noapte libera in care ne-am facut de cap. Am savurat cateva sticle de vin, cateva filme si inca o partida de sex.

Nu retin despre ce sau cu ce au fost filmele, stiu doar ca vinul a fost rosu si sexul a fost incins. I-am lasat degetele sa mi se plimbe pe tot corpul, iar degetele mele mureau de nerabdare sa-i intre in locul acela umed si fierbinte. N-am avut tupeu s-o las sa-mi sarute zona intima ce-mi pulsa de dorinta, ci doar am repetat experienta de la Craciun. De data asta ne-am dezbracat complet, iar corpul ei se simtea minunat pe pielea mea infierbantata de dorinta. Ne-am lipit fata in fata iar picioarele ni le-am incolacit intre ele, ne-am strans in brate si ne sarutam neincetat.

De data asta m-am urcat peste si i-am sarutat sanii fara sa ma grabesc. Erau fermi si pielea era catifelata ca nu ma puteam satura. Am coborat incet spre abdomen unde mi-am permis sa si musc incet carnea fierbinte. Am realizat atunci ca imi place sa musc, fara sa ranesc, bineinteles, si se pare ca si ei ii place sa fie muscata, pentru ca gemetele ei au devenit mai pronuntate. Apoi am urcat iar cu sarutarile pana la gat unde mi-am infipt iar coltii in carnea fargeda ce pulsa viata, taindu-i pentru cateva secunde respiratia.
Apoi mi-a intors capul si a inceput sa ma sarute infometata de dorinta. Mana mi-a coborat in zona mult asteptata pana ce degetele mele au atins acel punct umed. Mi-am dus apoi degetele la gura si am umezit un pic aratatorul si mijlociul si am cautat din nou locul in care imi doream sa ajung. Le-am introdus pe amandoua odata si respiratia mi s-a accelerat de incantare. Ma excita atat de tare toata situatia si mai ales locul in care se aflau degetele mele ca nu aveam nevoie de nimic in mine pentru ca vaginul imi pulsa oricum, iar clitorisul se freca de pulpa ei si-mi trimitea fiori in tot corpul.

Dupa minute in sir de placere si gemete, si mai ales cand mana incepuse sa ma doara insuportabil, m-am oprit treptat si am iesit din ea. Eram transpirate si extenuate amandoua, iar orgasmele fusesera prea multe ca se le pot numara si sunt convinsa ca ea n-a avut de ce sa le mimeze pe ale ei. 

Ne-am invelit si am adormit din nou imbratisate, imi placea sa-mi simt zona inghinala lipita de pielea ei catifelata si calda.

Ne pregatim de revelion. De abia astept sa-i intru iar in pantaloni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu