Jurnalul unei blonde - Capitolul 15


Luni, 31.iulie.2008, ora: 15.30
Te iubesc
Miercuri a venit de la serviciu cu un buchet de flori si un ursulet de plus si desi nu ma prea pricep la a tine secrete l-am anuntat doar ca surpriza mea va incepe vineri. Nu e curios din fire si nu a pus mai multe intrebari, probabil si pentru ca stia ca daca imi va spune voi ceda foarte usor si-i voi da toate amanuntele cu privire la cadoul meu.
Dupa ce am luat masa impreuna l-am trimis sa faca dus si nu dupa mult timp am intrat peste el. Era plin de spuma ce i se prelingea pe corpul usor bronzat si musculos, o imagine caruia nu i-am rezistat si m-am napustit asupra lui. L-am intors cu fata la perete si i-am sarutat fiecare centimentru din spate, apoi cand l-am intors cu fata la mine i-am sarit in brate incolacindu-mi picioarele in jurul mijlocului lui, m-a lipit apoi de perete si mi-a tinut mainile deasupra capului sechestrate cu o singura mana, iar cealalta se plimba pe tot corpul meu parca intr-o incercare disperata de a nu omite niciun milimetru. M-a sarutat pe gat si sani pana n-am mai rezistat si l-am tras brusc spre mine. Cu mainile pe fundul meu ma tragea adanc spre el, iar eu eram innebunita de placere si nu-mi luam ochii de la el. Ne priveam patrunzator unul pe altul, iar extazul ni se citea pe fata. Apa se lovea de trupurile noastre si se scurgea lin conturand forma corpurilor noastre si revitalizandu-ne.

S-a tras din mine si m-a lasat sa-mi trag sufletul pe podeaua dusului in timp ce el a cautat un prezervativ. Cand s-a intors eram gata pentru inc-o tura. M-a mai sarutat un pic pe sani, gat, buze si apoi m-a intors cu spatele la el patrunzandu-ma cu grija. Ma tragea adanc si sacadat spre el pana am inceput eu sa ma imping, iar el m-a apucat de sani masandu-i intens. Ma apuca de fund cu o mana si strangea pielea, iar mai apoi ma plesnea usor. Extazul atinsese cote maxime, iar oragsmele veneau unul dupa altul, facandu-ma sa tip de placere intr-un final, caci pana atunci ma abtinusem, iar el a terminat probabil la auzul gemetelor mele.
Joi si vineri au trecut destul de repede si am reusit sa pastrez secretul pana atunci. Surpriza consta intr-o excursie pana la Snagov, la vila mea de acolo, unde am stat pana Duminica seara. Vineri seara am plecat si nu am mai facut nimic altceva in afara de a ne aranja lucrurile, ale lui n-au fost multe, doar strictul necesar pe care le-am impachetat chiar eu ca el sa nu aiba parte de niciun indiciu.
Sambata insa am scos dis-de-dimineata (a se citi ora 10) un tort de inghetata de la frigider, tort care a ajuns acolo joi cand am fost sa-l cumpar si am trecut pe fuga sa-l las. Minibarul era plin, asa ca pana s-a trezit Fat-Frumos mi-am facut un gin cu sprite (asa imi place mie sa beau) si gheata din belsug.
Cand s-a trezit l-am pus sa sufle in lumanari, si ne-am racorit cu cate o portie de tort. I-am facut si lui un cocktail si ne-am indreptat spre piscina. A fost o faza draguta cand mi-a zis timid ca nu si-a luat costumul, iar eu i-am raspuns amuzata ca aici nu-i trebuie, raspuns ce l-a facut sa i se lumineze fata, sa-si dea jos halatul, sa-mi dea jos halatul si sa sara cu mine in brate in apa.

Ne-am petrecut toata ziua in apa, cu cate un pahar in mana mereu plin, razand, vorbind si in cele din urma ajungand sa facem si dragoste. Dupa cate v-ati dat seama imi place apa si imi place si sexul, si mi se pare extraordinar cand le si combin. A urmat o partida in slow motion de sex, din cauza apei care nu ne permite sa ne miscam prea brusc, insa pe cat erau de lente miscarile pe atat de intense se simteau.
Un pic ametita dupa atatea ginuri am terminat partida cu un “te iubesc” destul de clar de data asta, apoi mi-am dat seama imediat de ce am facut si l-am privit in ochi sa-i vad reactia. A intors privirea, inca tinandu-ma in brate, probabil a incercat sa evite momentul acela decisiv, dar eu, ofticata si de reactia lui, l-am luat la rost: “- M-ai auzit?” intreb eu stiind dinainte raspunsul.
“- Da.” raspunde el sec de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
“- Si nu ai nimic de zis?” eram confuza si imi dadeau lacrimile, ma gandeam ca nu merit nici macar o explicatie.
M-am desprins din bratele lui, cautand sa-mi ascund lacrimile si incercand sa ma calmez crezand ca poate vad eu o problema acolo unde nu e. Dupa cateva minute pretioase vine si ma ia in brate de la spate. Ma strange puternic apoi ofteaza adanc si-mi spune la ureche: “- Ba, cred ca te iubesc, blondo! Insa nu m-am gandit la asta pana acum si vreau sa fiu sigur atunci cand iti voi spune fara niciun fel de retineri. Daca accepti ca deocamdata sa o spun cu acel “cred” in fata iti promit ca nu iti va parea rau. E doar modul meu de a a-mi proteja sentimentele si a ma obisnui cu ideea treptat.”
Mi-am luat cateva clipe de gandire, facandu-l probabil nerabdator si temator de raspunsul meu: “Te inteleg natafletule, si mie mi-a luat o luna sa ti-o spun, numai ca eu m-am putut acomoda cu gandul scriind in jurnal”, apoi m-am intors cu fata, umeda de lacrimi si l-am sarutat apasat.
Restul minivacantei a decurs normal, fara activitati neobisnuite, doar noi, goi si ginul.

3 comentarii:

  1. Loveeeeeeeee,love...love...all we need is love...pamparampapam:)Love is in the air.Imi place ca Adinei ii trec repde supararile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. i-a pune tu de un roman aici sa vezi ce vanzare faci;;)aaa...si bestiale pozele...chiar merg:)te pricepi:*

    RăspundețiȘtergere
  3. am scris "i-a" in loc de ia...oups...damn...

    RăspundețiȘtergere