Jurnalul unei blonde - Capitolul 17


Vineri, 12.august.2008, ora: 11.45
Saptamana fierbinte

In aer miroase a ziua mea, toata saptamana a mirosit asa. Prietenii ma suna sa ma intrebe ce mai fac mult prea des, fetele ma intreaba ce mi-am mai cumparat sau ce am de gand sa imi cumpar, mama m-a intrebat daca m-am mai ingrasat de la ultima noastra intalnire de parca nu stiu ca imi pregateste o surpriza vestimentara, tata ma intreaba cum imi merge masina, pe Mircea l-am surprins toata saptamana scriind ceva pe o hartiuta pe care o ascunde repede in portofel cand intru in casa, numai C. se prezinta calma ca intotdeauna, mereu a avut cele mai originale, traznite, superbe cadouri si mereu m-am intrebat cum ii vin asemenea idei.

Si cum sunt foarte curioasa de felul meu, ca in fiecare an am incercat sa aflu macar o parte din cadouri, dar n-am reusit sa le aflu pe cele mai importante 2 dintre ele, C. si Mircea. Fetele se dadeau de gol una pe alta sperand ca o sa le dau mai multe indicii in privinta a ceea ce-mi doresc, fara reusita insa, din pacate pentru ele. Mama imi creaza cu manutele ei o rochie, banuiesc, tata voia sa caute alta masina, dar i-am zis ca imi place prea mult asta pe care o am, si n-as avea ce face cu doua, insa cred ca i-am dat o idee de a-mi face un garaj la vila ca sa nu mai am probleme cu zgarieturile.

Aste e fetita mea:


Au mai ramas 12 ore pana in momentul in care imi pot cere dreptul de a-mi deschide cadourile, pana atunci n-am de ales. Cred ca ziua de azi este una din cele mai dificile zile din an, ma gandesc numai la cadouri, ma plictisesc, iar ma gandesc, incerc sa-mi fac de lucru ca sa treaca timpul mai repede, ii stresez pe cei de la club cu telefoane ca sa ma asigur ca e totul in ordine pentru diseara. Dupa calculele mele mama ar trebui sa se prezinte la usa mea pe la ora 5 cu cadoul meu, si o sa-mi ia vreo 2 ore sa ma pregatesc.

La 7 va veni Mircea, cu costumul dupa el, se va imbraca, ii voi face freza, vom sta putin la discutii cu mama pana vine tata si in cele din urma C., care va intarzia, bineinteles. Mircea va fi un pic pus la colt de catre tata, cu intrebari caraghioase, dar nimic serios. Apoi ne vom indrepta spre club, dupa calculele mele ar trebui sa ajungem acolo pe la ora 9, iar invitatii sa apara dupa vreo juma de ora.

Nu are cum sa nu-mi iasa planurile, preconizez ca totul o sa iasa ca la carte. La ora 23.45 se va aduce sampania, paharele se vor umple, la 23.55 se aduce tortul cu artificii, lumea canta, si la 00.00 voi sufla in lumanari. Apoi desfac o parte din cadouri, C. imi va face si anul asta figura si nu ma va lasa sa-i deschid cadoul pana la sfarsit cand pleaca toata lumea. Ne vom distra, ne vom simti bine, parintii vor pleca pe la 1, iar noi pe la 5 dimineata presupun.

Timpul trece atat de greu... Ne vedem maine cu detalii...

5 comentarii:

  1. Astept sa aflu ce-ai primit. ;)) : P



    :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice. Vad ca inca nu te-ai lasat de scris. Eu am insa multe prea multe povesti de scris si nush pe care s-o termin mai intai!

    RăspundețiȘtergere
  3. ii` superr . cand mai scrii ? abia astept

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred c-o sa mai termin, nu pot sa ma decid cum sa continui... Mi-a fugit inspiratia...

    RăspundețiȘtergere
  5. heey....a trecut un an si tot nu aflu ce ai primit?not fair;))

    RăspundețiȘtergere