Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 4

Vineri, 2 ianuarie, 2009, Portugalia

La multi ani!

De Revelion am lucrat iar. Alt party, mult mai mare, dar pentru ca a lucrat toata lumea, a fost mai putin obositor. La miezul noptii, am ciocnit cu toti ceilalti, am sarutat-o pe C. si mi-am pus o dorinta care s-a indeplinit in doar cateva ore. Pe la ora 2 au venit cei din tura a doua de ajutoare si am putut sa parasim incinta barului pentru o ora, doua. Eu am propus sa ramanem la party si sa ne distram un pic, dar C. a zis ca are o surpriza. Ne-am imbracat si am mers vizavi la un hotel de 4 stele unde se pare ca C. inchiriase o camera.


Cum am intrat s-a dus in baie si a dat drumul la apa, iar eu mi-am dat haina jos. A revenit, fara haina, m-a luat de mana si m-a condus pe pat. A inceput sa ma sarute si sa ma impinga incet in pat. Imi ridica rochia fara sa se opreasca din sarutat pana mi-a tras-o peste cap. Cu grija mi-a dat si sutienul jos apoi a trecut la chiloti. Bausem destul de mult in seara aia si eram dezinhibata, nu-mi mai pasa decat de ce urma sa faca si nu-mi doream decat s-o sarut.

Brusc s-a oprit, s-a ridicat de pe mine, mi-a dat mana sa ma ajute sa ma ridic si ma condus in baie. Jacuzzi.... mi-a fost asa dor de o baie ca asta. Calduroasa, luminoasa si primitoare. M-am bagat incet in apa fierbinte si plina de spuma in timp ce ea si-a dat rochia jos si lenjeria intima. Era frumoasa, avea un corp perfect, sanii albi ca laptele erau fermi si apetisanti. S-a bagat si ea langa mine si am inceput din nou sa ne sarutam. Mana ei i-a coborat intre picioare si a introdus fara ezitare doua degete atingand din prima punctul minune. S-a aplecat apoi sa-mi sarute sanii in acelasi timp cu miscarile sacadate ale mainii ei.

As fi vrut sa fac si eu acelasi lucru, dar extazul in care eram, nu-mi permitea sa vorbesc. Fara sa ma anunte s-a oprit si s-a ridicat. A adus un prosop si la intins pe marginea cazii, m-a ridicat pe el si s-a pus in genunchi. Imi doream ceea ce urma, dar nu eram sigura ca sunt gata pentru asta, chiar daca mai trecusem prin asa ceva cu baietii, acum era ceva nou.

M-a sarutat mai intai in jurul zonei inghinale, provocandu-mi orgasme doar la gandul ca se afla atat de aproape de locul unde imi doream sa ajunga cat mai repede. Nu m-a lasat mult sa fierb si incet, incet, a inchis cercul sarutarilor ajungand la clitoris. O explozie de caldura si dorinta mi-a pulsat in tot corpul.

La inceput doar ma saruta incet din loc in loc, apoi a scos treptat si limba plimband-o de sus in jos si jucandu-se cu clitorisul meu. Miscarile circulare ma innebuneau, iar cand il apuca intre buze si sugea incet nu ma puteam abtine sa nu tip de placere. Limba i se plimba frenetic, si din cand in cand saruta cu buzele gaura fierbinte si umeda. Limba incerca sa penetreze locul cat mai adanc si cu degetul imi stimula in acelasi timp clitorisul. Apoi inversa, limba si buzele se miscau de la o labie la alta si apoi iar la clitoris, iar degetele atingeau exact punctul dorit, fara incetare. Cealalta mana o folosea pentru a-mi masa sanii si a o plimba pe corpul meu plin de dorinta. Momentele de extaz erau de nedescris, iar gemetele se auzeau, probabil, pana la receptie.

Incet, incet a obosit si ea si s-a oprit treptat. Eram recunoscatoare ca nu a trebuit s-o opresc eu din ce facea. Si eu obosisem si gatul mi se uscase de la gemete. M-am bagat in apa fierbinte si parfumata si ne-am incheiat seara splandu-ne una pe celalta, stergandu-ne si adormind goale imbratisate.

Peste cateva zile C. va trebui sa plece pana acasa sa rezolve niste treburi si a zis ca ma va vizita cat va putea de repede. Eram trista ca pleaca, dar asta imi dadea mai mult timp de gandire. Inca nu-mi raspunsesem la multe dintre intrebarile pe care mi le pusesem cu ceva timp in urma. Oare voi gasi raspunsurile pana se va intoarce?

Un comentariu:

  1. Tu o iubesti pe ea?Ea te iubeste pe tine?

    Eu din cate am citit-da va iubiti mult!

    Nu inteleg un lucru...de ce nu vreti sa plecati intr'o alta tara unde totul este legal si sa va traiti restul vietii impreuna??

    Toate partidele voastre de dragoste sunt atat de pasionale incat eu sunt foarte excitata!

    Totul intre voi este atat de sincer(parerea mea)incat va vad toata viata voastra impreuna.

    De ce nu acceptati ca sunteti lesbi?Sau cel putin tu de ce iti pui atatea intrebari?De ce nu faci ce iti zice inima,nu ce poate zice lumea?

    Nu o pierde,vei regreta!Arataí ce simti,vorbeste cu ea...daca o iubesti nu ii face rau!

    Muuult succes!;)Te pup:*

    RăspundețiȘtergere