Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 5

Sambata, 10 Ianuarie, 2009, Portugalia

Adio C.!

Luni am condus-o pe C. la aeroport. A fost un moment emotionant care s-a soldat cu lacrimi de crocodil, imbratisari puternice si sarutari salbatice. Nu ne pasa ca tot aeroportul ne privea mai mult sau mai putin discret, eram prea prinse de promisiuniile pe care ni le faceam, de rugamintile ei sa ma intorc "acasa", sufletul mi se rupea, dar adevarul e ca am nevoie de un nou "acasa", cel vechi nu ma ajuta sa devin persoana pe care un "mircea", oricare ar fi el, o merita. Simt ca aici incep sa ma reinventez si nu am de gand sa dau cu piciorul la ce am cladit pana acum pentru nimeni, oricat de mult ma durea despartirea de C., oricat de dor imi era de ai mei, ma voi intoarce in tara doar cand voi deveni o femeie puternica.

Dupa ce n-am mai putut zari decat o urma mica, mica, a avionului in care era C., m-am urcat in masina, mi-am sters lacrimile, si mi-am promis ca pana la sfarsitul saptamanii voi afla niste raspunsuri cu privire la ceea ce simt pentru C. M-am hotarat sa-mi aduc aminte cum e sa ai o relatie cu un barbat. Pentru ca de cand am ajuns am refuzat categoric orice flirt la adresa mea, din lipsa de timp siam vrut sa fiu precauta. 

Acum, insa, pentru ca mi s-au schimbat un pic prioritatile, la scoala mai am cateva zile de vacanta, iar la job e ceva mai lejer, am decis sa iau taurul de coarne. Si nu orice taur, ci insusi bamanul hot, care, pe langa meseria foarte cool pe care o are (jongleaza cu sticlele cum numai in filme am vazut), are un corp lucrat, dar nu foarte, si e un vrajitor fustangiu pana in maduva oaselor, cel putin cate o femeie in fiecare noapte, daca nu, uneori si doua. Cocktail-ul perfect pentru ceea ce caut. Plus ca el a fost printre primii care a incercat sa-mi ajunga in chiloti si de atunci a tot incercat pana in momentul in care, probabil, si-a irosit repertoriul de fraze de agatat si s-a oprit. Oricum, o luna de dulcegarii, inseamna ca are o rabdare de fier, si respect asta, iar la sfasit a avut un caracter indeajuns de puternic sa nu se simta atins in orgoliul masculin si s-a purtat cu mine, in cele din urma, ca si cu o colega sau uneori chiar o amica.

Nu m-a deranjat sa ascult povestile lui, uneori excitante, si sa-i raspund la intrebarile legate de gandurile unei femei. Mi-a demonstrat de multe ori, ca se pricepe in pat, ca ii pasa de ce simte o femeie in patul lui, ca nu-si minte partenerele sa le convinga sa ajunga acolo si nici nu le da de inteles ca ar fi ceva mai multe decat o aventura de-o noapte, sau de mai multe nopti, dar cu siguranta nu o relatie. Ceea ce e iar de admirat. Si exact ce am eu nevoie.

Joi mi-am creat un plan de atac, gandindu-ma ca pana seara o sa-l am pe tava pe Mateus (sau Mati cum ii spunem noi), dar ce sa vezi, se pare ca eram mult prea subtila, sau pentru ca "lucra" la alta fata, nici nu m-a bagat in seama. A doua zi m-am hotarat sa incep mai din timp, inaintea posibilelor rivale, dar se pare ca o sa fie mai greu decat mi-am imaginat. Mati parea sa nu inteleaga flirtul meu, sau poate vorbeam alta limba, ceea ce nu e departe de adevar, dar cat de greu poate sa fie sa intelegi ca il doresc cand ii soptesc in ureche ca azi arata hot, iar el in loc sa sara pe mine imi zice: "Atunci tipa in rosu, care tocmai a intrat, nu-mi va lua mai mult de 1 minut, punem pariu?" si am pus, ce era sa fac, macar l-am castigat, i-a luat 2 minute. O sa ma folosesc de castig "sclav pentru o zi", cu urmatoarea ocazie.

Mati se dovedeste a fi o provocare incitanta. Uitasem cat de fun e sa "iesi" la agatat. Poate in seara asta o sa am noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu