Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 6

Marti, 13 Ianuarie, 2009, Portugalia


Numarul magic: 3

Primele 2 incercari ale mele au fost un esec total si, sincera sa fiu, nici nu m-am straduit prea tare, asa ca nu e de mirare ca n-a mers? Sambata am considerat ca am nevoie de putin ajutor din partea trusei de make-up si a dulapului cu haine. M-am imbracat cu o rochita facuta cadou de C., cu eticheta inca intacta, aveam in gand sa ma duc sa o schimb pe 2 perechi de blugi si 4 bluze, dar se pare ca voi avea nevoie de ea sa-l cuceresc pe Mati.

Asa ca mi-am luat inima-n dinti sperand ca a treia oara o sa fie cu noroc si sa reusesc sa iau si taurul de corn. Am ajuns inaintea lui, ceea ce n-a fost prea placut, cu fiecare minut de intarziere imi crestea si mie ritmul inimii si gaseam tot mai greu argumente bune pentru ceea ce aveam de gand sa fac. Cand a ajuns. iesisem cu o colega afara sa luam niste hamburgeri, iar ce am vazut mi-a oprit inima-n loc. Mati, isi schimba tricoul, de cu o seara inainte, cu o camasa alba. Poate ca in mod normal n-ar insemna nimic, insa procesul de schimbat il lasa pe Mati la bustul gol pentru cateva secunde. Acum nu mai gaseam argumente sa nu fac ce mi-am propus.

I-am inmanat mancarea colegei si m-am indreptat spre el. M-a vazut si mi-a zambit, apoi chiar m-a masurat un pic din priviri, surprins probabil de tinuta mea avand in vedere ca Revelionul si Craciunul trecusera deja, iar Pastele era destul de departe ca sa ma dichisesc atat. Insa zambetul nu i-a parasit fata si mi-a dat curaj. L-am salutat in portugheza si el a inclinat capul drept raspuns, nu parea sa stie ce-l asteapta.

I-am oprit mainile in timp ce-si incheia nasturii, mi-am strecurat mana rece pe sub camasa si mi-am plimbat-o pe abdomenul fierbinte si frumos sculptat. A ridicat mana dreapta si m-a luat de gat cu degetul mare pe obrazul meu stang mangaind usor. Parfumul corpului lui ma innebunea, iar mangaierea lui fina ma rasfata. Am inchis pentru cateva secunde ochii trezindu-ma la auzul vocii lui soptite langa urechea mea dreapta: "Buna dimineata si tie!" Suflul cald al respiratiei lui actiona ca un afrodisiac, aveam nevoie de multa vointa ca sa nu ii sar in brate, inclestandu-mi picioarele in jurul mijlocului lui si sarutandu-l apasat, vointa de care n-am fost in stare. Mainile lui au ezitat un pic apoi mi le-a pus pe fund si a strans usor. Ii simteam caldura trupului prin materialul subtire al rochitei, si sarutarile lui ma infierbantau.

Apoi am fost constienta ca am inceput cu sfarsitul, dar macar acum stia ce-mi doresc de la el. Trebuia sa ma opresc si sa astept sfarsitul turei noastre. Dar cum puteam sa ma dezlipesc de buzele perfect mulate pe ale mele, de sarutul perfect si dulce. A trebuit sa imi descolacesc picioarele, dar el ma tinea strans si eu am ramas cu picioarele in aer. Desi inalta ma simteam ca un pitic in comparatie cu el, dupa alte cateva momente mi-a dat drumul si m-a privit lung. Nu astepta o explicatie, ci zambea complice.

L-am intrebat: “O lasam pe mai incolo?”, si el mi-a raspuns smechereste: “Sigur, daca poti sa mai astepti atat”. Nu i-am raspuns, doar i-am zambit inapoi si m-am intors cu spatele.

Uitasem complet ca in seara aia se anuntase “Noaptea tricourilor ude!”, iar staff-ul era obligat sa participe, acum intelegeam camasa alba, subtire a lui Mati. Nu vroiam sa-mi stric rochia cea valoroasa asa ca am imprumutat un tricou de la o colega care mi-era mic si mult prea stramt fata de cel pe care il foloseam eu de obicei, larg si prin care nu se vedea mai nimic odata terminata bataia cu spuma, iar singura pereche de pantaloni era atat de scurta ca per total aratam ca o vedeta playboy, mai ales ca pe sub rochie nu am avut cum sa pun sutien. Oricum, avand oarecum o idee despre ce avea sa urmeze am luat cateva shoturi de tequila inainte sa-mi fac curaj. Barmanul urma sa-mi vada nurii, oricum, la terminarea orelor, colegele aveau si ele ce am eu, si probabil clientii vor deveni mai darnici cand va veni nota de plata, asa ca tot raul spre bine. A fost placut sa ma joc cu Mati si am simtit ca ma privea cu alti ochi. De abia asteptam sfarsitul serii.

Dupa ce am inchis, m-a luat de-o parte si m-a intrebat: “Ce vrei sa facem acum?”cum as fi putut sa raspund la o intrebare atat de evidenta. Adica ne stiam de atata timp, stiam ce vrea el de la femei, cu cateva ore in urma ii sarisem in brate si dupa parerea mea fusese destul de clar ca nu voiam DOAR sa-l sarut. Am ridicat din umeri si i-am zambit complice: “vreau sa vad ce faci tu de obicei cu fetele pe care le duci la tine acasa” Nu am inteles de ce a parut surprins, adica facusem atatea lucruri care puteau sa-l socheze incat de abia cand i-am dat voie sa faca ce-si dorea din prima clipa in care m-a vazut, l-am pus pe ganduri. Oare ce era in capul lui? Surpriza de pe fata lui a durat doar o secunda, apoi m-a luat de mana si ne-am indreptat spre masina lui.

M-a condus pana acasa, cum mai facuse de cateva ori inainte. S-a aplecat spre mine si m-a sarutat scurt pe buze. Apoi mi-a bagat mana in par si mi-a soptit la ureche: “nu azi, ok?” O urma de soc era sa-mi scape pe fata, m-am abtinut si am dat incet din cap. Ce m-a intrebat dupa a fost si mai surprinzator: “Pot sa te scot maine in oras?””Sigur!” i-am raspuns imediat.

Poate ca imi facusem o parere gresita despre ce facea Mati cu fetele lui. Poate avea nevoie de intro, sa-mi arate ca ma respecta si sa nu fie o problema intre noi la locul de munca la sfarsitul actului. Ceea ce nu e neaparat rau.

3 comentarii: