Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 1

Sambata, 20 decembrie, 2008, Portugalia
Sarbatori Fericite

Ieri cineva drag mie a venit in vizita de sarbatori, probabil o vizita neplanuita dinainte, cum facea de obicei. M-a sunat cu o zi inainte, la munca, sa-mi spuna la ce ora ajunge si la ce aeroport sa vin. Urma sa ia acelasi avion cu care am ajuns si eu aici. A zis ca ii e dor de mine si nici nu vrea sa auda scuze, dar sincer nici nu aveam de gand. mi-era si mie la fel de dor.

Nu ne mai vazuseram de atata timp, ca mi-era frica sa nu-i uit ochii, gura, nasul carn. Cand ne-am vazut la aeroport ne-am strans tare tare in brate, apoi ne-am privit reciproc in ochi si m-a sarutat. Oh ce dor mi-a fost, si ce dulce, dar scurt mi s-a parut sarutul. Ne-am tinut de mana pana acasa, iar eu ii priveam intr-una chipul mult iubit, schimbat cumva. Se tunsese mult mai scurt decat a fost vreodata si-i statea bine. Nu puteam sa cred ca m-a iertat asa usor ca am plecat fara nicio explicatie.
Am ajuns acasa si am aruncat bagajele in bucatarie, nu-mi doream decat sa ne tinem strans in brate si sa adormim asa. I-am luat mana si am mers pana la pat, unde ne-am intins si ne-am cuibarit impreuna sub plapuma. Nu era foarte frig, mai cald decat eram eu obisnuita in Romania, dar simteam nevoie de caldura unui alt corp langa mine. Atat de tare m-am relaxat ca am adormit imediat. M-am trezit sarutata pe obraz, gat, am zambit, dar n-am deschis ochii, iar sarutarile au continuat, ajungand si pe buze, zambetul meu probabil fiind citit ca un da. M-a sarutat lung apoi a facut o pauza ca sa-mi vada reactia, eu m-am incruntat si-am deschis ochii.

- De ce te-ai oprit?
Mi-a zambit cu toti dintii si m-a luat in brate sarutandu-ma lung.
- Nu pot sa cred ca am asteptat atat sa fac asta! mi-a zis printre gurile de aer.
- Nici eu! i-am spus in timp ce-i sarutam ochii, nasul, obrajii, buzele.

M-am rostogolit ca sa ajung deasupra si mi-am dat puloverul jos. Apoi i-am desfacut camasa si m-a privit parca venise deja mosul si-si primea cadourile. Parca era prima oara cand ne vedeam, fara haine pe noi, cu adevarat. Nu puteam sa cred cat mi-a lipsit si cate am pierdut pana acum.

I-am sarutat sanii apetisanti si nu am simtit nimic ciudat in asta, ba din contra, multi fluturasi in stomac. Mirosul corpului ei ma facea sa ma gandesc la rufe proaspat spalate, uscate intr-o gradina cu multa iarba verde si soare, imi venea s-o mananc. Eram curioasa de noile mele sentimente, voiam sa vad pana unde merg si cat de diferit este in comparatie cu sexul cu un barbat. Sincera sa fiu, nu prea stiam ce fac, dar lui C. parea sa-i placa. Cand am ramas in pana de idei C. s-a urcat deasupra mea si a continuat de unde ramasesem. Parea ca stie ce face, dar nu era momentul sa pun intrebari. Senzatiile pe care mi le dadeau sarutarile ei ma faceau sa-mi pierd mintile. Imi saruta stomacul cu atata pasiune ca pot sa spun ca aveam orgasm la fiecare atingere. Mainile i se miscau pe tot corpul meu, iar eu nu ma puteam gandi decat la chipul ei. Am tras-o spre mine s-o sarut, mi se facuse dor de buzele ei, dar manile i se coborau spre fund masandu-l prin blugi. Nu cred ca am avut pana acum orgasm inainte sa-mi dau blugii SAU chiloteii jos. Dar acum erau de neoprit.

M-a desfacut la pantaloni, iar eu i-am imitat decizia. O mai vazusem dezbracata, dar nu m-am gandit niciodata la ea altfel, sau cel putin am incercat sa nu ma gandesc de frica sa nu ne stricam prietenia. Sunt sigura ca mi-a aparut si in anumite vise umede ale mele, dar nici macar imaginatia mea nu a putut atinge cotele de extaz pe care le simteam acum.

Cand mi-a atins clitorisul prin materialul fin al chilotelului am crezut ca explodez. Ma privea fix in ochi, iar mana ei mangaia delicat prin satin. Am vrut si eu sa incerc sa fac asta asa ca mana stanga mi-a alunecat incet de pa gatul ei, mangaind usor sanul in drum, facand un popas pe talie, indreptandu-ma usor spre fundul ferm si catifelat, apucand-o iar de talie si apoi, odata ajunsa la destinatie, am ramas un  pic blocata de sentimentul de excitatie pe care zona ei fierbinte si umeda mi-a provocat-o. A gemut de placere si mi-a muscat incet lobul urechii, ceea ce mi-a provocat si mie gemete. Nu stiu daca vocea ei sau muscatura, combinatia dintre toate lucrurile care se intamplau in acelasi timp cu siguranta mi-a fost fatala.

Si-a schimbat traiectoria sarutarilor coborand din ce in ce mai jos, a pus mana pe chilotei cu intentia evidenta de a-i da jos. M-am panicat si m-am oprit din respirat, schimbare pe care ea a simtit-o imediat si si-a oprit mana privindu-ma intrebator.

- Nu inca?!

A inteles imediat si s-a oprit, urcand iar cu sarutari pe trupul meu gol pana a ajuns la acelasi nivel cu mine. S-a asezat in pat si m-a luat in brate de la spate. Mi-a soptit in ureche: - Cand vrei tu, eu nu plec nicaieri.
I-am raspuns in loc de multumesc: - Te iubesc!
- Si eu te iubesc!

Si-am adormit iar in bratele ei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu