Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 2

Sambata, 27 decembrie, 2008, Portugalia

Craciun Fericit!

A trecut si Craciunul. C. mi-a adus cadouri de la mama si tata, mai mult dulciuri, de care chiar mi-era dor, dar si un laptop nou, cu mesajul "Daca vrei sa ne faci un cadou de Craciun pastreaza-l si suna-ne mai des pe skype. Cu drag, mami si tati". Asa ca l-am pastrat, oricum nu aveam un buget destul de mare ca sa le fac astfel de surprize placute, macar am internetul inclus in chirie.

Cand ne-am trezit, era ora pranzului. A fost destul de greu sa evit un bis la prima noastra intalnire, dar fiind o perioada destul de aglomerata si la serviciu am avut destule argumente pentru asta. O lasam pe C. seara si ma intorceam dimineata, inainte sa se lumineze de ziua. Apoi ma cuibaream langa ea pana la pranz cand ma trezea mirosul de mancare. Mi-aducea aminte de anul pe care l-am petrecut ca si colege de apartament, sau mai mult de camera cand nu erau baieti implicati, si dormeam impreuna, pana in ziua in care C. a spus ca ar fi mai bine sa isi caute si ea un loc al ei, ca sa mai avem motive sa iesim din casa cand venim in vizita.

Oare de ce mi se pareau atat de normale sentimentele pe care le aveam cand eram cu ea? In afara de fluturasii pe care mi-i starnea cand se uita la mine, totul parea atat de natural, ca si cand asa a fost sa fie. Sau asa trebuia sa fie dintotdeauna. Incepusem sa-mi pun din ce in ce mai multe intrebari, despre barbati, despre mine, despre C. De ce acum? Dar n-am reusit niciodata sa deschid subiectul. Poate ca nu voiam sa stiu ce simte ea de frica. Nu stiu nici macar de ce mi-era frica.  Poate mi-era frica sa spun cu voce tare ce simt eu. 

Am tot evitat discutiile, dar timpul petrecut impreuna mi se parea minunat. In seara de Craciun am luat-o cu mine la munca. Barul organiza o petrecere tematica. Dans, bautura, muzica buna, mancare. Desi am fost destul de ocupata C. reusea cumva sa ma gaseasca mereu si sa ma ia in brate. Atingerile ei ma faceau sa-mi doresc sa fiu acasa cu ea in pat, tinandu-ne in brate si sarutandu-ne intruna. Mi-era rusine s-o sarut de fata cu toata lumea. Nu eram inca gata sa ma expun, voiam sa fiu sigura de tot ce simt, dar ea nu parea sa-si doreasca acelasi lucru. Ma mangaia si ma saruta pe obraz, aproape de gura, de fiecare data casi se sarutau cu oricine nimereau, chiar daca nimereau alte fete. Insa mie nu mi se parea acelasi lucru. Ele o faceau pentru poze, pentru distractie, nicidecum pentru ca simteau ceva mai adanc pentru partenerele lor. Pentru mine sarutul era intim, nu-mi doream sa distrez privirea barbatilor din incapere.

In pauza de toaleta C. a venit cu mine. Ne-am udat un pic pe maini, gat, fata, pentru a ne racori. Apoi C. m-a luat in brate, sarutandu-mi gatul. Ii simteam prin rochita corpul ei incalzit de la atata dans si sanii tarii erau lipiti de ai mei. Ne-am retras intr-una din cabinele de toaleta si am inceput sa ne sarutam infierbantate. Mainile ei au coborat pe fund si mi-au ridicat incet rochia, ale mele i-au repetat intentiile. Mi-a apucat chilotelul si l-a tras lent in jos, fara sa o mai opresc de data asta, cumva rochita servea ca un scut imaginar de care aveam nevoie. Rochia ei era mulata pe corp si foarte scurta asa ca nu mi-a luat prea mult sa o ridic, numai ca a mea fiind mai fluida nu statea ridicata, nu ca m-as fi plans.

Cu mana stanga ne atingeam si masam sanii, sarutandu-ne in acelasi timp fara pauza de aer. Cu cea dreapta ne atingeam una alteia clitorisul mangaindu-l incet incet, apoi cu degetul aratator si mijlociu il prindeam si trageam usor. Apoi C. a alunecat mai jos, miscare ce m-a facut sa gem de placere. As fi fost crispata de situatia nemaiintalnita in care eram daca nu m-as fi simtit atat de bine. Am imitat-o din nou si, spre surprinderea mea, zona ei fierbinte si usor umeda mi-a provocat alt orgasm. A introdus incet degetul fara sa fie nevoie de lubrifiere, si-am gemut fara sa ma pot contrala sau fara sa mai pot sa-i repet miscarea.

Simteam cum intreg corpul mi se infierbanta de placere si-mi doream sa atinga si ea cotele de extaz la care ajunsesem eu. Un curent de aer imi racea transpiratia si ma facea sa tremur sau atingerile ei erau atat de excitante ca-mi provocau tremuratul, nu pot sa fiu sigura. Mintea mi se blocase, nu puteam gandi limpede. Cand mi-am adus aminte unde tineam mana dreapta, m-am excitat atat de tare, si mi s-au limpezit un pic gandurile, imi doream sa o penetrez, sa-i simt si eu interiorul cu degetul. Cand ea a mai introdus un deget in mine, aproape ca uitasem ce am vrut sa fac, dar cumva mana mi-a alunecat si am auzit-o gemand incet in urechea mea. Sunetul vocii ei si suflul cald pe gat ma aduceau intr-o stare de euforie si incitare cum n-am simtit niciodata.

Nu stiu cat timp trecuse de cand intraseram in baie, dar gemetele ne-au fost intrerupte brusc de cineva care a intrat. Ne-am oprit brusc, eu am scos mana si i-am facut semn si ei sa faca la fel. Si-a dus degetele la gura si le-a lins senzual, n-am putut rezista tentatiei de a-i saruta buzele fierbinti si umezi. Respiratiile ni s-au mai reglat, iar persoana respectiva a parasit dupa ceva timp baia.

Am decis si noi sa revenim la petrecere, mai ales ca eu trebuia sa-mi fac treaba. Ne-am aranjat rochiile, coafurile, zonele intime, ea si-a pus chiloteii la loc, eu punandu-i pe ai mei in geanta ei, ca de fiecare data cand voi trece pe langa ea in seara aia sa-i amintesc ca nu port nimic pe dedesubt. Un ultim sarut inainte sa iesim mi-a facut vaginul sa pulseze de dorinta.

Petrecerea s-a terminat cand a venit dimineata, ea adormise intr-un separeu langa bar. Am trezit-o si ne-am indreptat spre casa obosite. N-am avut timp de vorbit, doar ne-am dat hainele jos si am adormit una in bratele celeilalte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu