Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 7


Sambata, 24 Ianuarie, 2009, Portugalia

Raspunsuri

Dupa doar cateva zile de tachinari, sau cel putin speram ca asta face, m-a batut gandul sa schimb tinta, sa aflu raspunsurile pe alta cale, cu un alt tip, dar pana si comportamentul lui Mati era incintant si refuzul lui de a ma baga in pat parea sa ma atate in loc sa ma descurajeze. Desi nu ma respingea, ma facea sa ma simt ca eu sunt barbatul in "relatia" noastra si nu-mi convenea deloc postura asta. Am cedat, in cele din urma, sa incerc sa-l cuceresc, nici in ochii mei o fata care se purta cum ma purtam eu nu ar fi inspirat incredere. Am renuntat la toata ideea mea de a face sex cu orice barbat, cat C. nu e aici, pentru ca mi-am dat seama de niste chestii.

Unu, ideea de a face sex cu un barbat nu ma deranja, nu-mi dadea remuscari, ma excita, chiar, si ma facea sa ma simt la locul meu. Doi, gandindu-ma la C. mi se facea dor de relatia noastra de prietenie, de legatura adanca pe care o aveam ca prietene, ca aproape surori, dar ma excita mai rau imaginea ei cu mine si cu Mati goi printre cearsafuri albe. Desi aici, in Portugalia, Mati a fost aproape C.-ul meu, nu puteam sa nu vad o diferenta clara intre C. si Mati.

Mati s-a schimbat in ultima saptamana, a devenit mai tacut, dar mai curios. De obicei imi povestea ce face, pe unde se duce si cum s-a mai distrat, dar in ultimul timp ma intreaba tot felul de chestii despre mine, despre trecut, despre hobby-urile mele si nu voia sa-mi zica ce are de gand, iar cand incercam subtil sa-l fac sa ma scoata in oras, cum imi promisese, schimba subiectul.

Recunosc ca m-ar fi durut enorm daca prietenia noastra s-ar fi racit din cauza incercarii mele de a-i intra in pantaloni si poate asta m-a facut sa inteleg cat de mult m-am schimbat eu. Cum inainte credeam ca baietii nu ar refuza niciodata o fata dispusa la o aventura de-o noapte, nici macar Mircea nu a putut sa ma refuze, si iata ca Mati imi da peste nas cu tot ce stiam eu despre barbati.

Am gasit raspunsul la nelinistile mele: nu eram deloc impotriva relatiei cu un baiat, atat in  pat cat si social, asa ca incepusem sa ma gandesc la fluturasii pe care-i simteam cand eram cu C. si desi nu stiam prea multe despre bisexualitate, si cu siguranta nu m-am gandit vreodata la mine ca fiind bi, se pare ca C. imi schimbase gandirea. Am incercat sa ma gandesc la alta fata, ce as simti cu alta daca as fi pusa in aceasi situatie, dar in afara de Angelina Jolie nu gaseam pe nimeni real de care sa fiu atrasa. Fetele de aici mi se pareau superficiale si prefacute, purtau discutii despre telenovele, cluburi, shopping si barbati cu bani, ceea ce se apropia foarte mult de cum eram eu inainte si nu voiam sa o iau de la capat cu viata aia.

Acum eram mai mult ca C., mai baietoasa, mai putin superficiala, spre deosebire de ea eram si ceva mai punctuala, dar ca si ea, devenisem ceva mai dezordonata. Camera mea, avea cate un pic de roz pe ici pe colo, o veioza, un cearsaf, dar arata ca un camp de lupta, pentru ca nu mai aveam timp sa le fac pe toate si nici pentru cine sa fac ordine. Am decis ca asemanarea dintre mine si C., anii de prietenie ce ne uneau pe viata si dorul de casa, m-au facut sa ma indoiesc de ce simt, sa cred ca pot sa gasesc mai mult intr-o relatie intre mine si C., decat as fi gasit intr-un cu un barbat, asa ca urma sa ma potolesc, sa las relatia cu Mati sa se indrepte in directia in care voia el si nu "vechea eu", pentru ca imi placea ceea ce am devenit de cand sunt aici si spre ce ma indreptam, asa ca de ce mi-as autosabota calatoria spre autocunoastere?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu