Jurnalul unei blonde 2 - Capitolul 15


Miercuri, 2 Martie, 2012, Portugalia

Mister


Intalnirea a decurs in felul urmator. Masina lui m-a ridicat de acasa. Apucasem sa fac dus si sa ma aranjez. Prima oprire a fost Mall-ul, de unde am tinut neaparat sa-si cumpere o geaca de piele, un tricou si o pereche de blugi. Parea incantat de noile haine. Acasa ma astepta o rochie cu spatele gol, nu foarte scurta, dar imi definea frumos corpul, scotandu-mi sanii in evidenta.

Se pare ca rochita nu era singurul detaliu de imbracaminte la care a vrut sa lucreze, ci a tinut neaparat sa las lenjeria intima acasa. Cand am iesit din camera ma surprinde imaginea lui in geaca de piele si blugi. Era diferit, tot sexy, poate mai sexy, dar diferit. Nu mai avea strictetea si diplomatia pe care i-o dadea costumul. Am fost placut impresionata.

Restaurantul a fost cel al patronului meu, unul fancy, dar nu intr-atat incat sa fie tinuta obligatorie, ar fi fost cam greu avand in vedere ca-si lasase cravata acasa. Am primit o sticla de vin din partea casei, asta pentru ca DM era client fidel si prieten cu seful meu practic, asa ca nota pe care am facut-o fifty-fifty nu a fost prea scumpa. Stateam destul de aproape unul de celalalt, iar cand vorbea isi baga nonsalant mana sub fusta si-si infigea degetele pe interiorul coapsei, foarte aproape de zona intima. Parca se apropia din ce in ce mai mult, sau faptul ca nu aveam nimic pe mine, ma excita doar gandul ca in orice clipa putea sa ma atinga acolo.

Dupa ce am terminat masa, am continuat sa bem si sa vorbim, el facandu-ma din cand in cand sa-mi uit sirul gandirii jucandu-se cu degetul pe clitorisul meu. Eram intr-o zona retrasa, dar din care ii vedeam pe cei din jurul nostru, fara sa fim vazuti. Si expunerea asta imi dadea fiori pe sira spinarii in momentele alea. Pana am terminat noi sticla de vin, eu de abia asteptam sa ajungem acasa.

In masina si-a pus degetul in mine si mi-a facut semn sa nu scot niciun zgomot. Mi-am pastrat calmul in prima parte de drum, dar devenea din ce in ce mai dificil. M-am apropiat de el, mi-am pus picioarele in poala lui si mi-am bagat nasul in geaca lui de piele strangand din dinti si gemand in soapta. Cu mana stanga isi facea treaba, iar cu dreapta ma ciupea incet de sfarcurile excitate. Cand in sfarsit am ajuns, mi-a dat drumul si si-a retras mana, am avut nevoie de cateva secunde ca sa-mi revin, timp in care inconjurase masina, mi-a deschis portiera si mi-a intins mana. Cand am iesit m-a luat in brate si m-a dus direct in camera rosie.

Pe pat era un costum din latex, negru. Imi da rochita jos si ma ajuta sa-l imbrac. Era pana sub sani, prins ca un corset pe abdomen, cu pantalon lung si cu o fanta libera intre picioare, si cu niste cizme cu tocuri inalte legate in siret pana sub genunchi. Se dezbraca fixandu-ma cu privirea pana termina, apoi ma ia de mana si ma trage pana la scaunul de data trecuta, aseaza o pernuta in fata scaunului si-mi face semn sa ma asez. Ramane in spatele meu si scoate de nicaieri o franghie groasa. Incepe sa-mi lege mainile intre ele, la spate, dar nu tare, dar nici sa pot sa scap, imi leaga apoi picioarele cu o sfoara si picioarele de maini cu un carlig. Pana a terminat de legat era deja erect si se aseaza pe scaun in fata mea. Cred ca stiam ce urmeaza de ceva timp si cred ca asta imi si doream.

Imi mangaie fata si-mi dadu parul dupa ureche, il privesc fix in ochi si ma aplec sarutandu-l in jurul penisului, fara sa-l bag inca in gura. Imi tine in continuare mana in par, dar fara sa ma traga spre el. Se lasa pe spatarul scaunului, si continua sa ma priveasca cum il sarut, muscandu-si buza de jos. Fara sa-l anunt in vreun fel il iau pe tot in gura si il bag cat mai adanc, miscandu-mi capul in sus si in jos, cat mai lent, iar cand ajungeam sus imi miscam limba pe V-ul din varf, chiar la baza capului, fara sa il scot din gura.

Din cand in cand mai luam o gura de aur si-mi inghiteam saliva care se strangea, dar reveneam pentru ca imi placea sa-l vad in extaz, si aveam un loc numai bun pentru a vedea intreaga imagine. N-aveam nevoie de maini, dar felul in care erau legate ma facea sa tremur pentru ca trebuia sa-mi incordez foarte multi muschi. Alta febra musculara ma astepta. Continuam asa minute in sir si cand il simt ca e aproape gata, ma impinge, ma ia de pe jos dintr-o miscare, desface carligul care lega mainile de picioare, ma aseaza cu fundul pe pat si trage scaunul aproape, isi pune picioarele mele dupa gat si-mi daruieste cel mai fierbinte sex oral pe care l-am avut vreodata, combinand limba cu doua degete, sarutari, muscaturi usoare, clitoris stimulat, in acelasi timp cu punctul G, asta imi dadea o senzatie aproape de disperare, simteam ca explodez si simteam ca-l doresc in mine ca povestea sa fie completa.

A durat cateva minute pana sa imi satisfaca si pofta de carne, insa nu ma plang, ma incinsese peste nivelul meu de incins. M-a luat si m-a intors pe burta dintr-o miscare. Mainile tot legate la spate stateam intinsa, ma apuca de mijloc si ma ridica in sus, tragandu-ma si de maini. Incheieturile si umerii ma dureau un pic, dar o data cu penetrarea s-a dus orice urma de durere si a fost inlocuita cu senzatie de extaz. Cand am simtit ca-mi amortesc de tot mainile, mi-a dat drumul, dar fara sa iasa, m-a apasat pe fund, dupa ce a bagat o perna sub stomac, ca sa ma intind, dar fundul sa-mi stea in continuare in sus. S-a aplecat peste mine, ii simteam abdomenul cu varful degetelor si pieptul lipit de spatele meu arcuit. Se baga adanc in mine si lent, si parca in pozitia in care eram senzatiile pareau sa se multiplice de zeci de ori.

N-am avut niciodata un partener care sa ma epuizeze fizic si mental dupa fiecare partida de sex. Nu eram. Viata asta putea sa-mi creeze dependenta. Dupa ce m-a dezlegat si m-a carat iar in dormitorul lui, am adormit pentru cateva ore, de data asta cand m-am trezit era tot langa mine, cu nasul intr-o carte si cu mana stannga se juca cu o suvita din parul meu. Am marait, inca amortita ca sa vorbesc, si se opreste brusc.

-Scuze, te-am trezit?
-Nuuuu! zic, iar maraind.
-Culca-te la loc, sting lumina!
-Nuuuu! repet cu acelasi ton.
Lasa cartea din mana si se trage langa mine zambind.
-Esti frumoasa si cand dormi!
-Mmmmm! spun incantata. Mi-e foame! oftez si ma intorc cu fata la el.
-Ma duc sa-ti aduc ceva, sau vii sa-ti alegi din frigider?
-Ma duc! spun posomorata si oftez.
-Stai aici, aduc eu!

Profit de timpul petrecut singura sa ma duc la baie si sa ma uit in oglinda. Imi aranjez un pic parul si imi pun niste apa pe fata. Cand ies dau cu ochii de el tinand o tava cu mancare, o sticla de sampanie si doua pahare. Eu eram goala si el era doar in boxeri.
-Mmmm! imi zice admirandu-ma. Mie nu mi-e foame, te-am mancat deja, desi nu m-ar deranja o repetitie.
Zambesc si fug repede sub asternuturi.
Imi pune tava in fata si ma apuc sa mananc. Cand termin incep sa deschid o portocala, iar el deschide sampania.
-Ma bucur ca ai acceptat sa sarbatoresti cu mine!
-Si eu ma bucur, dar ce sarbatoresti?
-Nu eu, tu! imi spune amuzat.
Nu prea intelegeam la ce se refera si ma gandeam ca e vorba de o neintelegere din cauza diferentei de vocabular, desi pana acum nu avusesem astfel de piedici.
-Ce sarbatoresc? si ii iau paharul meu cu sampanie.
El il ridica pe al lui si ciocneste in acelasi timp in care zice:
-Postul de manager, bineinteles! Felicitari!
Amutesc si raman cu gura cascata pret de cateva secunde. Rotitele mi se miscau si nu voiam sa cred ca el ar fi fost motivul pentru posibila mea promovare.
-O, nu! O, nu, nu, nu! Ce-ai facut?
-Ti-am zis ca uneori cei din jur sunt prea orbi pentru a vedea potentialul celor ce merita cu adevarat! Am deschis niste ochi!
-O, nu, nu, NU! fac o pauza in care simt ca-mi fierbe sangele. - MISTER (folosesc intentionat cuvantul cheie pentru a sublinia cat de rau a intrecut masura)! tip la el si dau din cap neincrezatoare. NU! N-ai voie! NU! Ai intrecut o limita foarte grava. Ma dau jos din pat si incep sa ma imbrac cat de repede pot.
-Adina, stai!
-NU, n-ai voie sa controlezi ASTA! Dormitorul, da, viata mea, nu!
-Nu intelegi, nu este pentru ca nu ai fi putut pe cont propriu, dar ar fi durat foarte mult, si-ti doreai asta, nu?
-Ba da, dar nu de la tine! Nu conteaza cat ar fi durat! N-ai voie, MISTER! si apas iar cuvantul care pare ca-l raneste. Ma bucur ca-l afecteaza, pentru ca nu stie cat de suparata sunt.
-Dar eu...Eu asa sunt! Eu trebuie sa controlez! Fara control simt ca o iau razna. Nu conteaza ca e in dormitor sau pe strada, eu trebuie sa fiu sigur de ce urmeaza si vreau sa stiu ca oamenii depind de mine. Fara asta simt ca sunt un nimeni!
-Imi pare rau ca simti asta! El trebuia sa-si ceara scuze,  dar se pare ca n-o facea, nu intelegea, si nu putea sa se schimbe fara sa riste sa piarda omul sigur pe el pe care l-am cunoscut. Nu voiam sa-i iau asta din viata lui, nu voiam sa-l las fara control, asa ca aveam un singur lucru de facut. O sa te rog sa-mi chemi un taxi, sau ce vrei tu, dar vreau sa ajung acasa imediat! Nu ne mai putem vedea pentru ca niciunul dintre noi nu vrea sa se schimbe. Eu am nevoie de control, tu la fel, si suntem varianta noastra cea mai buna atunci cand il avem. Imi pare rau, sincer! Te rog sa intelegi! cand in sfarsit il privesc, ma fixa un pic trist, dar parca-mi masura cuvintele si vedea ca nu exista alta solutie pentru ca relatia noastra sa continue.
-Si mie imi pare rau! Din pacate nu pot sa vorbesc sa fie retrasa oferta de manager! Dar inteleg, si vreau sa stii ca eu chiar inteleg! Te rog nu pleca furioasa pe mine, iarta-ma!
-Ok, dar te rog sa-mi chemi un taxi! Ma mai linistisem. Isi ceruse scuze si intelegea, nu aveam de ce sa continui sa fiu agresiva. Iar cu oferta de manager o rezolv eu! Am continuat sa-mi strang lucrurile.

Taxiul a venit, m-a sarutat pe frunte de ramas-bun, iar eu i-am mangaiat obrazul. Nu stiu daca mai aveam sa ne vedem, dar macar nu o sa fim dusmani atunci cand ne intalnim pe strada. In cateva ore incepe tura. O sa refuz oferta de manager, si am sa il sfatuiesc sa-l aleaga pe Mati. Asta o sa indrepte lucrurile, dar o sa-mi limiteze mie posibilitatile de promovare. O sa gasesc eu o solutie, mereu gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu