Jurnalul unei blonde - Capitolul 3


Sambata, 27.mai.2008, ora: 17.35
Prietene pe Viata

Cine este C. si ce cauta ea atat de adanc bagata in viata mea?

C. dupa cate v-ati dat seama este cea mai buna prietena a mea. Ne cunoastem de mici, probabil ca am spus prima data “mama” in cor, pentru ca mamele noastre erau foarte bune prietene si s-a nimerit si sa iesim pe lume la doar cateva luni distanta. Am trecut si prin bune si prin rele impreuna, ne-am si certat, ne-am si impacat, dar povestea care ne-a legat cel mai mult s-a intamplat pe cand aveam vreo 14 anisori.

Ea era mai baietoasa de fel, dar asta nu o incurca sa nu ii placa de cate-un baiat de la noi din scoala. Fiind pe vremea cand se “cerea prietenia”, biletelul ei a ajuns la baiatul pe care si-l dorea. Printr-un alt biletel acesta a si acceptat, iar in pauza s-au intalnit in curtea scolii. Eu preferam sa ma uit de pe geam la ei cum se tin de mana si se plimba in fiecare pauza prin curte. Aveam si eu baietii mei, dar spre deosebire de C. nu ma jucam cu ei fotbal si nu puteam intra cu ei in vorba asa usor.

Trecu o saptamana, trecura 2, de plimbari, tineri de mana si de sarutari pe obraz si a venit ziua in care domnul baiat prieten al prietenei mele sa vina la mine. Prinsese tupeu se pare, caci fara sa stea prea mult pe ganduri mi-a intins o floricica si m-a pupat pe buze. Eu m-am inrosit toata, de furie, si fara sa stau nici eu prea mult pe ganduri i-am tras un pumn in nas. Scena a fost vazuta de multa lum, mai putin de profesori caci as fi fost pedepsita. Borsul dansului i se prelingea pe fata, elevii vazusera scena si in mai putin de un minut C. era langa mine. Eram speriata ca poate va da vina pe mine pentru cele intamplate si se va isca vreo bataie, pe vremea aia singura persoana cu care nu voiai sa ai de-a face era C., cred ca tot uitandu-ma cum se bate cu baietii la fotbal am invatzat si eu sa dau cu pumnul. Insa nu, C. a venit si i-a dat si un sut in cur domnului baiat, ca sa stie ca tot ce facem, facem impreuna.

In ziua de azi C. nu mai este asa baietoasa ca pe vremuri, e mult mai stilata, mult mai fata. N-a fost niciodata urata, ba mai mult semanam foarte mult, atat de mult ca putem spune linistite ca suntem surori. Avem aceasi masura la haine si la pantofi. Nici gusturile nu sunt asa diferite ca doar facem shopping impreuna de-o viata. In schimb cu baietii putem sta linistite, ne plac “rase” diferite, asta intareste promisiunea pe care am facut-o la 14 ani “Niciun baiat nu ne va da prietenia peste cap!”

Fila de jurnal este dedicate lui C. pentru ca maine este ziua ei, ceea ce inseamna ca peste 2 luni si-un pic va fi ziua mea. Am pus tara la cale cu fetele sa-i facem o surpriza cat mai placuta. Anul trecut a avut tort de 1 metru inaltime, stripperi, pentru ca ei ii plac baietii cu muschi, iar anul asta o ducem la mare, dar nu oriunde, ci in Bulgaria.

Am inchiriat o vila pentru o saptamana, undeva pe malul marii. Vom avea jacuzii, sampanie, meniu marin, un barman care ne va face in seara cu petrecerea orice cocktail ne pofteste inima, party in pijamale cu inca 12 fete, si restul de 6 zile de relaxare, plaja, soare si mare. Raiul oricarui barbat, numai ca noi ne vom distra pe cinste.

Detalii de la party le veti afla la intoarcere probabil. Ne vedem curand! Papa!

P.S.: I’ll be back!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu