Jurnalul unei blonde - Capitolul 6

Joi, 15.iunie.2008, ora: 13.20
Telefonul
Trebuie sa-i spun. Trebuie sa-i povestesc despre lista. Doar gandul ca va dori s-o vada… brr… Stiind totusi ca el trebuie sa aleaga daca trecutul meu ne va afecta sau nu relatia, trebuie sa-i spun.
Ieri, dupa ce am citit biletelul, m-am culcat la loc si m-am trezit dupa vreo 3 ore, apoi m-am dus sa-mi fac cafeaua, si am asteptat cuminte sa se faca ora 12 s-o sun pe C. Dupa ce i-am povestit activitatea din seara precedenta m-a intrebat daca stau cu el doar pentru ca sexul e bun sau chiar vad ceva in el, diferit. Am ales varianta numarul 2 desi nu pot spune ca sexul nu are nimic de-a face cu atractia mea fata de el.
Dupa ce am facut putina curatenie in casa, i-am zis lui C. sa vina pe la mine sa ne uitam la un film. Am luat cele 4 sezoane din serialul House M.D. si asteptam demult sa ma uit la el. C. a adus popcorn si suc si dupa ce ne-am gasit fiecare un loc cat mai confortabil am apasat butonul de play. Nu stiu cum a trecut timpul atat de repede, dar ne-am dat seama ca e cam tarziu cand incepusem amandoua sa cascam. Era un pic trecut de miezul noptii, iar eu uitasem sa-l sun pe Mircea. Am crezut ca nu ar fi prea indicat sa-l sun la ora aia si am lasat-o pe a doua zi.
Azi, nu stiam daca sa-l sun in timpul serviciului sau sa astept sa iasa. Neavand ce face l-am sunat in timp, dar fara rezultat, probabil nu-si ia mobilul cu el pe traseu. O sa ma abtin sa nu ma mai uit la serial ca sa nu mai uit sa-l sun. Ma pun la televizor pana la ora 16, cu Toto langa mine si astept…
~~~~~~~~~~~~~*@*~~~~~~~~~~~~~~

Ieri am adormit cu Toto in brate si cum se facuse iar prea tarziu sa-l sun am lasat-o pe azi, din nou. Insa nu m-am mai incurcat cu apeluri ca sa nu creada ca ma las asteptata, i-am lasat mesaj ca ala e numarul meu si sa ma sune cand are timp. N-am asteptat prea mult, pe la 4 fara un sfert m-a sunat inapoi. A zis ca se duce acasa sa se schimbe si ca ne intalnim in oras la 18.00. Dragut din partea lui sa imi lase atata timp sa ma pregatesc, insa nu mi-a zis unde mergem asa ca sunt in dileme cu ce sa ma imbrac.

[…]In curand ies din casa. M-am imbracat casual, sper sa nu vina la costum. Intre timp am anulat iesirea cu C. in oras. Probabil maine voi reveni cu informatii. Pana atunci “wish me luck”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu