Jurnalul unei blonde - Capitolul 12


Miercuri, 28.iunie.2008, ora: 15.45
Tata

Pe la ora 13.00 m-a sunat tata. Mi-a zis ca vrea sa ne intalnim ca are sa-mi zica ceva important, sa-mi dea o veste. Nu mi-a zis ce fel de veste e, buna sau rea, ii place sa faca pe misteriosul. M-am intalnit cu el un sfert de ora mai tarziu in pizzeria de langa mine. Prietenul tatei ne astepta cu cea mai buna masa a lui pregatita. Cu ocazia asta am facut si eu cunostinta cu dansul. Ne-am asezat am comandat si nu mi-a zis nimic pana nu l-am tras eu de limba, asa-i place sa ma faca curioasa.

Vestea lui era legata de mama. Urmeaza sa faca o petrecere pentru a-si face publica noua ei colectie de toamna-iarna si tata m-a ruga s-o ajut fara sa-i spun ca rugamintea a venit din partea lui. Mama e mereu protectoare si chiar daca are nevoie de ajutorul nostru nu ni-l va cere. Am acceptat cu placere propunerea tatei, mai ales ca-mi face placere sa organizez si sa particip la astfel de petreceri. Evenimentul era de mai mult timp pregatit, stiam ca urmeaza sa vina peste 2 saptamani ceea ce inseamna ca greul de abia acum incepea, iar pe mama, banuiam eu, incepuse s-o roada stresul.

Am mai povestit despre scoala mea, despre afacerile lui, apoi am inceput sa facem o lista cu activitatile din urmatoarele zile. Urmeaza sa dam o multime de telefoane si sa avem o groaza de intalniri. Cand eram pe punctul de a ne desparti tata imi intinde un plic. Inauntru erau 2 bilete de avion si 2 bilete de cazare la un hotel din Krk - Croatia, plecarea era in saptamana de dupa petrecere.

Asadar aveam de cumparat un costum barbatesc si pantofi, camasa si cravata plus tot ce voi avea eu nevoie in excursie. Eram incantata la culme. Imi treceau prin cap o gramada de cumparaturi de facut, o gramada de planuri, desi nu-mi sta in fire trebuie sa ma organizez si sa ma adun ca sa nu uit nimic. Si petrecerea si excursia vor trebui sa iasa perfect.

Acum il astept pe Mircea sa-i dau vestile bune. Acum, ca a fost avansat in functie, sper sa-si poata lua concediu peste 3 saptamani, daca nu, voi fi nevoita sa-l rapesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu